anneoluyorumm13 1girlmom hiç ona bakmıyorlar ben 1 yaş ve 4 yaş iki çocuk ismi girdim halbuki çocuğum yok daha hamileyim 😁 2 setide aldım ☺️
nurunuzgeldi anneoluyorumm13 ay iyi ki uazdınız ben istiyorum ama fiyatlar çok yüksek gelmişti biraz bekliycektim çok teşekkürler
HilalAysan ttazeannee bana da mail gelmedi ben gidip o tarihler arasında aldım bankadan form var onu imzalayıp aldım
ttazeannee HilalAysan ya çokk teşekkür ederim benim tarihler geçti ama yine de gidip alsak verirler mi acaba
HilalAysan Odeabank da ücretsiz çocuk hikaye kitabı veriyor. Eşit masallar setini almaya geldim demeniz yeterli oluyor video izlmeye felan gerek yok
anneoluyorumm13 HilalAysan haftaya onu almaya gideyim çok teşekkür ederim ❤️❤️🥰 çocuk kitapları pahalı en azından böyle sayıca çok olur ❤️☺️