adatuna Muazzez5050 ben yurt dışına gidip tatil yaptım yürüdüm uzuuun uzun uçakta bekledim sıra felan 6.haftadaydım doktorum hiç sorun olmaz demişti
ppmerlina Muazzez5050 sigara alkol içiyordum gebeliğimi öğrenir öğrenmez bıraktım yani spor çok masum bence
cemrecik20 Ben bilmeden kaplıcaya gitmiştim ama baya sıkı takip etti doktorum o süreçte beni de stres yapmamak adına ama keşke yapmasaydım diye vicdan azabından öldüm ama çok şükür 25 teyim , Allah’ıma Şükürler olsun 🧿🧿🧿🧿🧿🧿
diyetisyen1anne ben gebelikten önce de öğrendiğim andan itibaren de hep spora devam ettim. ilk 3 ayda bile doktoruma da danışarak spor yaptım. İlk 3 ay da dahil hala yüzüyorum denizde