2 ay önce sezeryan olmuştum. Sonrasındaysa 2 kez mastit oldum. Sonuncuda antibiotik iğnenin bittiyi gün alerji oldum. Önceden çok hafif kaşıntım vardı da ciddiye almadım. Ama son gün aşırı kızardım heryerim kızarıklıklarla dolu tüm bedenim. Aşırı kaşınıyor. Doktor serum ve tablet verdi predol diğe. Kaç güne kaşıntı geçer acaba? Başına gelen varmı?