Merhaba, bayram zamanı 2-3 saatlik yolculuk yaptım ve yoğun bir bayramdı. Ayaklarımın ikisi de baya şişti ilk kez ödem topladı. Ama dinlendikçe biraz indiler tek sorun sağ ayağımda neredeyse hiç kalmadı ama sol ayağımda ilki kadar olmasa da ödem devam ediyor. Tek ayakta devam etmesi normal bir durum mu?