U-M_mom merhaba :) o bel ağrısı maalesef bende de oluyor ama genellikle böyle birden aniden belime ağrı vuruyor sürekli değil. Ama o anlarda nasıl hareket etmem gerektiğini şaşırıyorum.
Kolay gelsin bu arada. Zor sürekli tansiyon ve şeker ölçmek. Bende tansiyon yok ama 3 hafta önce gebelik şekeri çıktı, diyet yapıyorum. Genelde nasıl besleniyorsun bu süreçte , neler uzun süre tok tutuyor paylaşalım birbirimizle :)