Doğum kontrol hapları aslında düzene sokuyor bekarlara da verilebiliyor ama hormon düzeylerinin takip edilmesinden yanayım eğer ki iniyorsa problem yok yok artmaya devam ediyorsa ilerleyen zamanlarda sıkıntı çıkarabilir özellikle evlilikten sonra bebek düşündüğü anda haliyle Doktor kontrolünde gitmesi çok daha doğru olur içinize sinmiyorsa farklı bir doktor deneyin ama özellikle bu zamanda herhangi bir ot tarzinda bir şey kullanmasın. Yani genellikle aktarlarda şu otu aldım kullandım bu oto aldım kullandım bunlar evlilik öncesi pek iyi şeyler değil Ben şahsen tavsiye etmiyorum Doktor kontrolünde tedaviye devam etsin