Merhaba kızlar benin tsh degerime aynı gün bir özel hastanede birde devlet hastanesinde bakıldı iki değerde birbirinden çok farklı özel hastanede ki (2,1) devlet hastanesinde ki (4,0) çıkmış doktorum endokrinoloji ye yönlendirdi oda ilaç başlattı ilacı almadım henüz kafam çok karışık hangi sonuç doğru bilmiyorum kullanmalı miyim başına gelen var mı, ilaç kullanmadan sağlıklı bir şekilde doğum yaptınız mı?