Nur1219 Bende de var maalesef. 37 haftalık olduk. Neredeyse son bir aydır ellerimde ve ayaklarımda şişlik vardı ama bu haftalarda daha da arttı. Terlik, ayakkabı olmuyor ayağıma 😒 Bi çaresi olduğunu da sanmıyorum. Vücudumuz değişiyor. Bir an önce doğursak da normale dönsek artık. Psikolojim bozuldu 😂