Aynure27 Kizlarr 28+2deyim doktor kontrolüm vardı bugün bebiş 1100gr olmuş normalmi sizce?sizde kilolar ne durumda???????
Dadas Aynure27 maşallah sağlıkla gelsin 🥰 bende 28 haftalığım benim kızım da 1250 gramdı 🤭 annesi gibi dombik 😂🥰
Aynure27 Dadas Ay teşekkür ederim 🥰Allah sizede sağlıkla gelmesini nasip etsin.Mahşallah sağlıkli olsunlarda tombik olsun varsın 😍
Aynure27 mehtapdnz Maşallah benimki biraz azmi bilemedim.ilk kızım 3200 dogmuşdu buda o kilolarda olsa yeter😁
Aynure27 Blackkk tek isteğim 3 kiloyu geçmesi 😁doktor 38 haftadan sonra alırız dedi son qaz kilo aldirmaya devamke
Aynure27 mehtapdnz bende 10 kilo almışım Allah izin verirse 10 haftaya iki üç daha alırım 🤣kilo almiş başını gidiyoo💃💃💃
Eliffbaby Aynure27 26+6 da 35 cm 1050 grdı bir hafta sonra yine kontrolüm var bakalım 28. Haftada ne olacaj