Kızlar yaklaşık 2 senelik evliyim ilk sene çocuk istemedik bu 7 ay olacak çocuk istiyoruz ilk 3-4 ay enfeksiyonla geçtim maalesef hem eşim hem de ben ağır bir enfeksiyon geçirdik daha sonra LH yüksekti payet macunu kullandım o dengelendi ama çok hafif sınırı geçmiş bir insülin direncim var Doktor çok gerekli görmedi ama yine de yazdı glifor verdi bana tabii kafama yatmadığı için kullanmadım macunu aldığım yere de danıştım bence değeriniz çok az bir değer kullanmanızı tavsiye etmiyorum dedi macunu da en son 2 hafta kadar önce kullandım Çünkü yumurtlama zamanına denk geldiği zaman macunu bırakmanız gerekiyor hayıt macunu şu anda herhangi bir belirtim yok bundan önceki adetlerim enfeksiyondan kaynaklı olarak bayağı bir düzensizleşmişti ama macundan sonra kendiliğinden bildiğiniz gerçek bir rengin ağrısı memelerde şişkinlik halinde normal bir adet gördüm ve gerçekten canlı bir adetti diğerleri hep kahverengi yoğun akıntı şeklindeydi bu benim için sevindirici bir şeydi ama tabii ki bebeğin olmasında çok istiyorum son adet tarihim 23 Mayıs ve bu şekilde gerçek bir adeti yaşadım yoğun kırmızı yoğun ağrıli tam bir regl döngüsü yani. Ve şu an bu ayki adet dönemini bekliyorum tabii ki inşallah olmaz da gebelik oluşur isteğin bu yönde Çünkü çok istiyorum Allah herkese nasip etsin benimle aynı durumda olan var mı ve yaklaşık 6 gün kadar önce son birlikteligi yaşadık umarım olumlu sonuç alabiliriz eşimin işinden dolayı tam anlamıyla değerlendiremiyoruz ama sizce bu ay olabilme ihtimali var mı gebeliğin. İnsülin direnci 4.34 normalde sınır 2.5 olması gerekiyor diğer değerler hormonlar normal ama kafama çok takıldı