Üç tane doğum yaptım üçünün de ağrısı farklıydı ilk doğumumda belden kasıklara vuran ağrıydı ikinci doğumumda sadece kasılmam vardı üçüncüde Küfürler ettiğim bir sancıydı gerçekten 24 saat çektim açılmam ilerlemediği için eve gönderiyorlardı gündüz 7den ertesi gün 7 ye kadar 10ar dakika aralıklarla çekmiştim gerçekten herkesin ağrı eşiğine göre değişiyor bence.
Genel olarak belden kasıklara doğru ilerleyen bir ağrı ve kasılma anlamaman mümkün değil hissettiriyor yani gerçek ağrı olduğunu 🙃