susaMom_ doktorunuz risk durumunuza göre sizi yönlendirebilir ama benim enerjim 4-5-6 aylarda öyle güzeldi ki göbeğim kocaman değildi, kullandığım vitaminler sayesinde öncesinden bile enerjik hissediyordum kıyafetlerim üstüme oluyordu😂 28. Haftadan bildiriyorum işler biraz değişiyormuş, haftaya bende 5 saatlik bir mesafeye gideceğim doktorum 2 saatte bir durun yürü ve çok yorma kendini diyerek izin verdi ama imkanım olsaydı 2. Trimesterda gitmek isterdim tatile havalar iyi değildi😂 bence doktorunuz sizin ve bebisinizin sağlık durumuna göre en doğru yönlendirmeyi yapcaktır🌸