Rabiarabisss3 Tüp bebek ile pozitif sonuç aldık 5+3 deyim ama hiç bir şey yapamıyorum ev de en ufak iş bile sizde de öyle mi sürekli yorgunluk hissi sizler de nasıl etkileri var
Melike_mlke Rabiarabisss3 evet bende de halsizlik yorgunluk uyku isteği hiçbir şey yapmama iste bir de benim karnım şişkinlik gaz falan var
prenseslerblogg Rabiarabisss3 benimde öyle bir de 3 yaşında kızım var ama geçer 1 ay sonra falan daha önce yaşadım biliyorum 😆