Severol Çalışabilir raporunu 31+ da mı almamız gerekiyor yoksa 32 + damı almalıyız bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
prenseslerblogg Severol ben tam 32 olunca gidip uzattırmıştım 37 ye kadar çalışabilir diye özeldi zaten ama tam 32 de gidin sıkıntı olmaz