Semauzun Tatli_bebek12 amin canım inşallah 38+3 de doğarsa benimle bir doğum günü olacak 😍😳🙏 Allah hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin, kolay doğumlar güç kuvvet versin inşallah!🥰
anneoluyorumm13 Semauzun dalga tekme yumruk kafa herşey var 😁😁 oğlum içerde benimle savaşıyor 24 saat durmuyor bıkmıyor yorulmuyor 😁 merak ediyorum doğunca nasıl olucak