Merhaba iyi günler. 11+5 haftalık hamileyim. 7. Haftada kan verdiğimde sağlık ocağındaki doktorum bana hepatite karşı bağışıklığım olmadığını tetanoz aşısı ile birlikte hepatit aşısı da vuralım dedi. Kadın doğum doktorum bi enfeksiyon doktoru ile görüş bu konu ile ilgili demişti bende görüştüm, hamilelikte bir sakıncası olmaz ama öncelikli olarak riskli gruba bu aşıyı öneriyoruz yaptırmak isterseniz siz bilirsiniz sizin kararınız dedi yani açıkçası bende kararsız kaldım. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?