Kızlar bebeğim 4 aylık bugün freely marka test yaptım pozitif gördüm inanın hâlâ elim ayağım titriyor, acile kan vermek için gideceğim ama bebeğim durmuyor ve tekim birkacak kimsem yok şimdilik gidemiyorum bu test yalanci pozitif veriyor diyorlar sizce öyle mi başına gelen var mi