Rmysa97_ şimdi şöyle eğer size ntsden sonra serum verirlerse sancınız geçerse yalancı kasılma oluyor. Ama seruma , ilaçlara rağmen sancılar geçmiyorsa doğum kasılması sayılıyor. nts çekilirken 15 20 dakika içinde 3 4 defa belli aralıklarla 40 ve üstü çıkıyorsa düzenli ve orta şiddette sancınız çıkmış oluyor. Zaten düzenli bi şekilde 60 70 80 çıkınca daha şiddetli sancı oluyor sonra doğuma alıyorlar zaten