Melisssss1994 Kızlar merhaba. 18 haftalık hamileyim. Dünden beri vajinama ara ara ağrı gibi iğne batması gibi şeyler oluyor. Çok dayanılmaz değil tabiki. Çok hafif oluyor. Üç beş saniyelik oluyor geçiyor sonra. Ama günde 6 7 kere oluyor. Yaşayan veya tecrübeli olan var mı ? Neden oluyor
Kbradmrdg Melisssss1994 ben de 18. Haftamdayım dediğin bende de oluyor sanırım rahim git gide büyüyor onunla alakalı olacağını düşünüyorum
Deletedmom231 Melisssss1994 Benimde öyle oluyor hala Da olur 17+4 haftalık hamileyim rahim büyüdükçe aşağıya baskı yaparmış ondan olsa gerek🤷♀️😂
Aysenur01 Melisssss1994 bana nerdeyse 19hafta boyunca oldu bu hafta 20. Haftadayım pek olmuuor inş geçmiştir
Melisssss1994 Kbradmrdg Benim de ilk aklıma gelen o rahim büyüdüğü için artık bebek iyice yerleşiyor büyüyor diye düşünüyorum. Ama işte İnsan Yine de korkuyor