Ela009 Kızlar dün test yaptım sayfamdan bakabilirsiniz bugün yine yaptım aynı çıktı atıyorum şimdi merak ettiğim prodoctorda felan benim daha net çizgi çıkmıştı kan vermiştim negatifti o yüzdem hiç birine güvenmiyorum awox güzel dediler 2 gündür silik çizgi çıkıyor var mıdır sizce son kez sorayım varsa pazartesi kan vereceğim değerim bu çizgiyle kaç çıkar kı varsa Bunlar bugün sabah ilk idrarla yaptığım test gecikme yok en son 21 mayısta adet olmustum
vilanelle Ela009 bence bekle adeti simdi öğrensen bile çok düşük değerle öğreneceksin muhtemelen, çünkü ben awos yaptım bundan bayağı koyuydu beta 25 çıktı :) biraz sabret, erken öğrenmek çok yorucu günler geçmiyor…
vilanelle Ela009 önceki aylar yapmıştım gebelik olmayınca hiç böyle bile çıkmamıştı. sende muhtemelen var ama değer 25ten küçük :d