Kızlar ben nisan 30 ü ameliyat oldum sol tüpüm alındı
Mayıs 13 ü adet oldum 7 gün sürmesi gerekken 10 gün sürdü 22si bitti bu süreçte doktora “doğal yolla deneyin bir süre dediği için tedaviye başlattı” adetin 2.günü yani 14 ünde klomen kullandım ayın 2sinde çatlama iğnesi vuruldum 3ü birliktelik oldu adetim 2 gün gecikiyor şimdi yumurtlama ilaçla oldu tamam çatlatma iğnesi vuruldum ama çatlama iğnesini çok geç vurulmuş olmadım mı? Yani ben yumurtlama zamanı 14-16 arası yumurtlamadan hamile kalmış mıyımdır senelerdir bu işin içindeyim ama kafam inanılmaz karışık ya bilgisi olam varsa lütfe yardımcı olabilir mi?