Öncelikle merhabalar ben de hepatit b var daha önceden de vardı ama planlı bir gebelik olmadığı için herhangi bir tedavi yaptırmamıştım şu an 4 aylık hamileyim ve hepatit b var doktor enfeksiyon hastalıklarına görmem gerektiğini söylüyor randevu aldım haftaya gideceğim ama onun dışında ne yapabilirim bebeğe bir zararı var mıdır bilgisi olan var mı