Fatmet Merhaba anneler , biz 25+5 olduk kızımla. İlk gebeliğim ve 49 kg ile hamile kaldım. Şuan 57 kg olmuşum. İyi mi ilerliyoruz yoksa dikkat etmekte fayda mı var merakımdan böyle bir başlık açtım sizler ne alemdesiniz
Momy11 Fatmet 17 haftalık olduk şuanda 45lr hamile kaldım 47 yim. İlk gebeliğimde de toplam 5 kilo almıştım zaten
mehtapdnz Valla ben abartanlardam oldum 60 kilo ile hamile kaldim 28+5 kilo 78 ama son trimester de cok alcagimi düsünmüyorum normalde de kisin hep kilo alır yaza 57 kiloyla girerdim kisin işi baya abarttim benim dr umda kiloya hic diger doktorlar gibi karismiyor her vücut farklıdır alır verirsin? yeter ki bebeğin sağlıklı olsun diyor oda 1450 kiloda
C01_ İlk ogrendigimde 38 kiloyla öğrendim hiç kilo almam normalde en fazla 40 olur duserdim şimdi 50 dayandık 36. Haftaya girdik
burcu_tokgz 33 yaşındayım 🙂 58 kğ ile hamile kaldım 34+5 teyim şuan 72 kğdayım neden yaşımı yazdım çünkü gebelikte kilo alımı tamamen yaş ile de alakalı
zeynepcee1 Momy11 doğumdan sonra kaç kilo vermiştiniz ben de sadece 3 kilo alabildim 🥲 doğumdan sonra çok vermek istemiyorum zayıfım zateb
Cigulibinnaz Fatmet 23 haftalık 68 ile hamile kaldım şuan 80 🧿 🤣🤣🤣 kendimi pandaya benzetiyorum sürekli yerde yuvarlanan…
MinikTospa 25+2 haftadayız ve 77 kilo ile hamile kaldım şu an 78 olmuşum. Bu 2. hamileliğim zaten kilolu hamile kaldım. İlkte 20 kg alarak doğuma gitmiştim. Dikkat ediyorum abartmıyorum. Bebek kilo alıyor.
Momy11 zeynepcee1 doğumdan çikinca bütün kilom gitmiş eski kiloma dönmüştüm hemen canım. Sen kaç haftalık ve kaç kilosun
Esma006 Fatmet 90 ile hamile kaldım 112 kilodayım şuan 35 haftaligiz seninki normal canım benimki anormal gidiyor 😅
Parinas Fatmet 8 kg bana iyi gibi geldi. Ama salmamak lazım tabi. Fazla kilonun kimseye faydası yok. Bende 28+2 yim +7 olmuşum. Bakalım kaçla tamamlıycam ama iştahım çok açık maşallah diyeyim 🙈
zeynepcee1 Momy11 ben 28+2 haftalık 57 kiloyum. Normalde 58 kiloyla hamile kaldım 54 e düştüm. Ama doğumdan sonra iyice kilo vermek istemiyorum 🥲 önceki kilonuzunda altına düşmüşmüydünüz
Parinas zeynepcee1 eğer normalde kilo alamayan bi yapıdaysan gidiyor malesef. Bende aldım diye sevinmiştim illa kalır diye ama kalmadı. 40ım çıkmadan hamilelik öncesi kiloma dönmüştüm. İlk bebeğime 59 ile hamile kaldım, ikinciye 60 ile üçüncüye 59 ile. Ne iniyorum ne çıkıyorum. Hep aynı kiloya dönüyorum