Sekerpare Merhaba güzel hamisler 7+3 gebeyim kanamam var ve hep alttan muayene oldum bu sebepten mi ne yapmalıyım sağlıkla kucağına alanlar morale ihtiyacım var ilk gebeliğim korkuyorum 😢
Yalinn8 Sekerpare diildir, benim de ilk, ilk 3 muayenemi alttan oldum cunki gormesi gereken seyler gorulmedi ustten, dr unuz yetkinse ve gerekli goruyorsa 2.secenek de olsa daha garanti sonuc vajinal muayene
Aysesare Sekerpare düşük sebebi olsa vajinal muayene yapılmazdı. Muayene edilen yer ile rahim arasındaki rahim ağzı bebek oluştuğu için kapalıdır. İlişki esnasında bile erkeğin ulaşması imkansızdır. O yüzden içiniz rahat olsun
Polo Sekerpare tabikide deil ya Öyle birşey olsa dr lar mal mı yapar mı Vajinal muayne farklı açıda bebeğin durduğu yer farklı açıda. Google yaz bak izle videoları ve bu sorunun aslında ne kadar saçma oldugunu göreceksin.
Shrrife Sekerpare ilk haftalarımda bende hep vajinal muayene oldum düşükle hiiç alakası yok doktorlar manyak mı bebek düşecekse niye vajinal muayene yapsın insanlar 10sene bu işin okulunu okuyor biraz güvenin komşunun lafına değilde uzmanına güvenin 😳
enfla ilk 3 ay hep vajınal oldum muaynemı 4. ayda kanamam oldu aşadan muayne oldum 6. aydayım 2 hafta once karın agrısıyla gıttım perınatoğa alttan muayne ettı acılma varmı dıe de muayne sırasnda o halde ıkındırdı hıc bı sakıncası yok endıselenme oyle olsa dontorlar yapmaz 🙂 bnde korktum ama muayne yaptıgmz yerle bebek arasnda mesafe var zaten dedı 4-5 sanıye surdu zaten hemen çıkardı. ama ilk uc aydakılerde normal vajınal muayne edıodu hatta kanıcak mu dıe korkuodum yıne de hep kontrol edıodum ama cok sukur ole bısey olmadı
enfla Sekerpare banada ole dıolardı cnm kafama hıc takmadım hatta bırı nasıl yaptırırsn bıde sen okumussun bn ılk bebegımı bu yuzdn dusurdum dedı ama bn hıc takmadm oyle bosey olsa doktorlar yapmaz kı bnde okumustum zararlı olmadıgını.
031965 Yok canım ben de ilk zamanlar alttan muayene oldum onunla ilgili hiç bi aıkıntım olmadı çok şükür
ShemsTural Yanlis bilgi bu ama yinede yaptirmamanin tarafindayim bende ilk 3-4muayenemi vajinal oldum hic bi sorun yasamadim.
hunilimom Sekerpare hayır değil bende 3 4 kez akıtan muayene oldum bebeğimin kalp atışını duyamadı doktor kese var ama kalp atimi duymakta zorlandı bana sordu ilk ben istemedim sonra çıkışta anneme dedim böyle böyle yaptır dedi iyiki de baktirmisim yani daha iyi sonuçlar görebilmek adına bakmasında bir sakınca yok diye biliyorum şuan da 25 haftalık olduk şükür