SevvaallEr Kızlar 10 hazıranda betam 106 idi adetime 4 gün vardı bugun tekrar baktırdım 13 hazıran gunu yanı adetimden 1 gun gecıkme oldu 459 cıkmıs sızce guzel artıs olmus mu 3 gunde???
Bebegimgeliyor10 SevvaallEr e SevvaallEr evet canım gayet iyi 12 sinde 212 olması lazım 13 ünde 300 kusur ki senin 400 kusur çıkmış 💞hayırlı olsun şimdiden 😊
Sila41_ SevvaallEr evet güzel artış ama 2 günde bir yada 2nin katlarında takip yapsanız daha güzel olur bundan sonraki artışlarda hayırlı olsun bu arada
SevvaallEr Bebegimgeliyor10 Ohh super o zaman ya ne bılım bı arkadasım 500 kusur falan olması lazım dıyınce bı panıkledım ya bakıyorım hesaplıyorum bende ama 2 katına gore gayet ıyı ama oyle hesaplanmıyor falan fılan dıyo tedırgın oldum guzel ılerlemısse sevındım ya sukur🫶🏻
Elilar2225 SevvaallEr ay çok bilmişe bak nasıl hesaplanıyormuş peki. Yanlış bildiğin bir konuda arkadaşını niye tedirgin eder insan
SevvaallEr Elilar2225 Gercekten bazen boş muhabbette olmaları benı tedırgın etmekten basja bır ıse yaramıyor ınsan hayret edıyır arkadaslarına🫠
SevvaallEr Bebegimgeliyor10 Insallah ınsallah ferah cok sukur 🥹 kese ne zaman gorunur kaclara dayandımı bılgınız varmı
Bebegimgeliyor10 SevvaallEr canım 2 bin falan olursa görünür yaklaşık 19-20 haziran gorunur lakin bu beta hemen artarsa daha erken görende olabilir 😊 herkesin bünyesi farklı net bişey diyemeyiz 😊ben mesela 4+6 da keseyi görmüştüm ilk çocuğumda hiç beta baktirmamistim idrarda öğrenmiştim 😊
SevvaallEr Bebegimgeliyor10 Yıne her halukarda zaten 1 hafta beklıcektım zatende ınsan meraklanıyor gwrcekten🥲