Benim yigenimde de çölyak. 7 yaşında kondu tanısı. İshal karın şişliği kilo alamama yaşıtlarına göre kısa olması. Sürekli kusması da cabası. Once psikolojik dediler sonra mamalar verdiler sonra şeker hastalığı var deyip bi sürü ilaç kullandırttılar. En son konya Neu tıp da bir doktor koyabildi tanısını o bile yaklaşık 1 sene araştırdı.