Oluyor bacım. 35. haftayı devirdim, 35 haftadır aynı durum 😂 doktora gidip rahatlayıp çıkınca yine başlıyor. Hareket etmeye başladığında da, 10 dk hareket hissetmeyince “hareket etmedi bişey var” stresi yükleniyor. Doğurana kadar böyle gidecek galiba.