Nazzz1310 evet serklaj oldum. Bu benim üçüncü gebeliğim. İlkinde düşük yaptım Rahim ağzı yetmezliğinden. İkincide oğlumda dikiş atıldı sürekli yattım ona rağmen gene açılma olmustu. Çok zorlu bir süreçti. Neyseki oğluma sağlıkla kavuştum. Şimdi tekrar hamileyim gene dikiş atıldı tabi. Ama bu hamileliğim daha konforlu geçiyor. Çalıştım 4. Aya kadar işten ayrılmama gerek kalmadı. Şimdi de hareketliyim pek yatmıyorum yorulursam uzanıp dinleniyorum ağır şeyler yapmamaya çalışıyorum. Şimdi 21 haftadayim cok şükür sıkıntım yok