C01_ Kzlar 36 girdik kendi gelecek ultrasyonda yüzünü göstermedi hala azıcık yandan gösterdi sadece vla dayanamiyorum gostermesse doktora gidip gelsin dicem ne yemeliyim göstermesi için sizce
Bussbety C01_ valla ben ne yapsam olmadı çocuğun yeri dar yada plesanta öndeyse ondan göstermiyor . Yeter ki sağlıklı olsunlar çok dert etmeyin
Merveayd1n C01_ bizim bebede çok nazlı 🙄 cinsiyetini bile 4buçuk ayda gösterdi .şimdi 24+4 ama ne zaman kontrole gitsem arkası dönük yüzünü göstermiyor . Detaylıda çok çok az gördük . Yani ne yesemde olmadı 😅
Sedayavuz C01_ ne yaparsan yap inan bebeğin doğup bir aylık haline gelene kadar hiçbir şekli benzemiyor. Test edip 3 kere onaylandı😂
C01_ Merveayd1n olmuyo evet azıcık yandn gösterdi sadece uyuma şekli elini yüzünde oluşu bile aynı babasının uyuması galiba kopya doğacak gibi geliyor 😁😁😂
nurunuzgeldi Bizimki de çok az gösterdi uyuyor hiç rahatını bozmuyor çocuk doktor neler yaptı görmek için yok
C01_ nurunuzgeldi aynı babası kopyası benimki uyuma şekli aynı eli yüzünde hiç gostermiyor doktor da daha göstermez aynı babası diyip duruyor
mehtapdnz Dün gittim bizim beyfendi uyuyodu doktor 4 .5 dk dürttü karnimi uyansin diye şükür 30,40saniye gösterdi yine uyudu plazartısı öndeydi bide bir de diyorlar ya çikolata ye şunu iç falan her bebek aynı değil göstermeyeceği zaman göstermez
miniminibebek C01_ bizde 34 olduk yüzünü görmedik daha 🤦♀️makat geliş olduğu için diyor Dr her gittiğimizde el ensede sırt donuk duruyor
C01_ miniminibebek bizimkide öyleydi başım yukarda uyudum hep o gün belki hayatımda hiç yemedigim kadar çikolata ve vişne suyu içtim azıcık yandn gosterdi 😁