Nur124 merhaba, benim doktorum ağzına ilk lokmayı attığın andan 1 saat sonra ölçmelisin demişti. Tokluk şekerinin 140 ve altında olması gerekiyor. Açlık şekeri için 95. Çubukların son kullanma tarihi geçtiyse yeni çubuk kullanın bence. Hatalı ölçüyor olabilir. Diyetisyen kontrolünde diyet yaparsanız inşallah kontrol altın alınır. Yürüyüş yapmakta iyi geliyor. Stres yapmamaya çalışın umarım sıkıntısız olur her şey. ☺️