Kızlar selam,
33 haftalık hamileyim. Bi kaç gündür baş ağrım var sabahtan başlayan, gün içinde ağrısı inişli çıkışlı. Bu gün tab yaptı duramıyorum. Dr mda nöbet ertesi, izinli. Ne yapsam nereye gitsem bilemedim. Var mı yaşayanınız ya da önerisi, bilgisi olan