32+4 günlük hamileyim son haftadır ayaklarım ayaklarım bileklerim fazlasıyla önemli ve şiş. Hiçbir ayakkabımı giyemiyorum. Normalde 38 numara ayaklarım şuan 40 numara crocs terliğe anca sığıyor. Aranızda bu durumu yaşayan yardımcı olabilecek var mı? Ne yapmam gerekiyor bu durumun geçmesin için