Kupecicegi
Merhaba arkadaşlar ben orda doğum yapicam ama doktorum orada çalışmıyor özel muayenehanesi var, orasiyla anlaşmalı.
Nasıl olduğunu bilen var mı? Zorlandiniz mı bazı şeyleri talep, mahremiyet vs konusunda? Hemşireler,doktorlar nasıl?
Ve eşler doğuma girebiliyor mu ? Tecrübeli arkadaşlar yazarsa çok sevinirim.🤗