Alismomss İstanbulda yaşıyorum bu 2. Gebeliğim ilk defa basvuru yaptım ama sorgulama yaptığımda evrak teslim diyor hala noldugunu anlamadım. Bilenler basvuru yapanlar bilgi verebilir mi acaba? Bu aşamadan sonra ne oluyor çıkar mı acaba merak ettim
fatmaanuurr22 Alismomss bende de ilk evrak teslim yazıyordu daha sonra doğum bekleniyor değerlendirme aşamasında görünüyordu ve 32.haftamda geldi
Efendininannesi Alismomss bende yeni başvurdum 3 gün olsun hâlâ evrak teslim olarak görünüyo inşallah çıkar
Serrasmsk Efendininannesi kaç haftalık gebe olduğumu çalışıp çalışmadığını birde eşimin maaşını sormuşlardı ek gelir varmi demişlerdi ev araba sordularmi bilmiyorum ama bizim yok zaten