Songulblt Mor-kelebek bende 23+3 haftalığım bende de var aynı durum koku yok beyaz ama rahatsız ediyor suyu çok fazla tüketen biriyim ama sebebini bulamadım haftaya Dr gudıcem yine
Mor-kelebek Songulblt bende pazartesine randevu alcam ya birde şimdi göbeğimin altı ağrımaya başladı korktum
Babybebi Hulya_Bal çarliston bacım köy biberide iyi ama özellikle çarliston kızart tuzla oh mis 😋yeni yemek yedim canım çekecek şimdi yerim yok hiç 😂😂😂ben bayılırım
Mor-kelebek Babybebi ay normal o zaman demek ki ya af edersin bazen su gibi geliyor başka şeylerden korktum 🤭😇
Mor-kelebek Babybebi inşallah canım bugünde göbeğimin altında ağrı var ya baskı mi yapıyor bilmiyorum en ufak biseyde doktora acile gitmek istemiyorum ama insan korkuyor
Babybebi Mor-kelebek anormal bir durum görürsen git canım su gibi diyorsun renksiz falansa gerçekten su gibiyse doktora danışmakta fayda var ama normal akıntı şeklinde ve ağrı kramp vs yoksa bendede oluyor aynı durumlar 🤲🏻inşaAllah birşeyiniz yoktur 💐🤍
Sementa63 Mor-kelebek Başından beri mi su gibi geliyor? Ben 5 haftalığım 4 hastalıktan beridir geliyor su gibi şeffaf renksiz şekilde sizinki de başından beri mi geliyor
ikibaloglanannesi Mor-kelebek Bende ne enfeksiyon ne mantar çıkmadı. Ama doğuma kadar devam etti. Hatta ikinci bebeğim planlı sezeryan oldu 39+1 de o sabah hastaneye giderken bile olmuştu. Doğurunca anında kesildi
Mor-kelebek ikibaloglanannesi bakalım benimki ne kadar sürecek haftaya başka bir doktora gidicem 😇 hangi hastanede doğum yapmıştın canım
Mor-kelebek Babybebi bakalım haftaya randevu alcam farklı doktora canım birde orayı deniyim o ne dicek
Fenci_9 Bende de aynı durum var neredeyse her namazda çamaşır değiştiriyorum daha çok sarı benm. Doktoruma söyledm kaşıntı var mı diye sordu yoksa idrar tahlili bile yapmadı daha ilk ay yaptığım tahlille duruyorum 25 haftalığım gerek görmedi doktorum
Mor-kelebek Fenci_9 ya ben yaptım ikinci bir genel tahlili onda az bişey çıkmıştı enfeksiyon ama ilaç kullanalı bayağı oldu şimdiye geçmesi lazımdı ve öyle kaşıntı koku da yok. Sağlık ocağı genelde çağırıyor tahlil için seni çağırmadı mi canm