Tansu Merhaba kızlar acil yardıma ihtiyacım var 32+4 günlük hamileyim ve dişim cok agriyo diş doktoru kanal tedavisi dedi ama cok korkuyorum bebeğime bişey olur diye bu haftalarda hiç yaptiraniniz oldu mu
Sarayhelvasi Bende 21. haftamda kanal tedavisi olmustum film çekilirken kurşun önlük giydirmişlerdi yaptırılıyor bebeğe zararı yok dedi doktorum.. bence yaptır sonra daha da ağrır dişin
Tansu Sarayhelvasi haklısın daha doğuma var nasıl dayanılır bilmem. İğnelerin falan zararı olmaz insallh