edabolukbasi3- bence tam değil açıklama belediyenin sayfası basvuruya kapalı yani koşulları sağlayan bile başvuramıyor. Aşılama tam anlamıyla başlamadı bence belkide ilk etap genç kızlar ama bilmiyorum yinede saçma kansere etkili tek aşı suana kadar ücretsiz olmaması da saçma bir iş yapıyorlar koşulları sağlamak imkansız ama yaptık ücretsiz diye söylüyorlar ama ortada eylem yok 🥴