Merhabalar hanımlar 32 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve iki elimde de uyuşma karıncalaşma oluyor ama sağ elimde daha fazla sol elimde de baş parmağım kapanıyor ve açılmıyor atelli bileklik kullanıyorum bu durumu yaşayan varmı hamileyken tedavi gören var mı elden iğne yada fizik tedavi kafam çok karışık doktor iğne dedi ama bebeğime de zararı olur diye vurduramıyorum.