Valla yalana gerek yok bende içiyorum tam azaltmıştım kendımı motıve ederek ama 11 gun önce abimi kaybettım Salı doğumum var ve ben bırakamadım yaşadığım depresyon bunalım üzüntü stres bı yandan da çocuğuma bısey olacakmı korkusu o stres ıcınde bırakmadım valla