Gg06 18+6 dan selam kızlar Şehir hastanelerine giden var mı?? Vajinal mi yoksa sezaryen mi istiyorsunuz ???
Annelikyolundabiri Gg06 merhaba 15+5 ile ikizlerimle biz varız 👋🏻 ikiz olduğu için en başından beri özel takipliyim. Sezaryen olacak inşallah 🥰
patulii Gg06 hellooo 🤩 22+1 den selam🌸 ilk doğumum sezeryan olduğu için buda öyle olacak, sadece genel anestezi istiyorum bu kez
koza08 Gg06 selamlar 14+3 üm ben de. 🤗 kronik rahatsızlığım olduğu için olabildiğince erken sezaryen planlanacak inşallah. Sağlıkla gelsinler. 🌸
Gg06 Sehersenn doktora sordunuz mu? Ben sordum ama bana normal neden olmasın dedi doktor. E kıymetli bebek hocam dedim alakası yok normal olsa daha iyi dedi. Sırf bu yüzden özele bile gitmeyi düşünüyorum
zeynep3321 Haftadan selam. Özelde tüp bebek yaptırdığım doktora takipliyim en başından beri. Ondan başkasına da asla güvenemem gibi geliyor. Geçen randevumuzda zorlu süreçlerden geçtik sezeryan olsun istiyorum hocam dedim o da bende seni yormak istemiyorum nasıl istersen dedi.
Gg06 zeynep3321 ahhhh hah işte benimde özeldi doktorum ama doğum yaptırtmayanlardan… o yüzden böyle oldu işte.
Gg06 zeynep3321 sordum ama şehir hastanesi olur mu dedim süper dedi. Aslında özeli hiç istememiştim en başından beri.
zeynep3321 Gg06 benim Konya şehir hastasinde doğum yapan bir arkadaşım oldu. Memnun kaldığını söylemişti sadece her seferinde farklı doktorlara randevu bulabilmiş.zaten doğumunu da sadece ebeler yaptırmış.
S-nur1 18 den selam tüp bebek doktoruma takipliyim ben açıkçası degıstirmeye cesaret edemedim sonuçta baştan sona herseyı o biliyor hersey de yolunda şükür doğum konusunda bırsey sormadım doktorum da daha söylemedi ama normalden çok korkuyorum 😂🤦🏼♀️
Gg06 zeynep3321 Muayenede hiç bi sorun yok sadece tüp bebeği normalemi zorluyorlar yoksa sezaryen mi yapıyorlar. Arkadaşın nasıl oldu mesela ??