Aysenurkeser
Bende 6+2 deyim kese gözüktü ama bebek gözükmedi aşırı midem bulanıyor benim yemek yiyemiyorum bende bu kadar bulanmanın tuhaf olduğunu düşünüyorum haftaya kontrole gidecem umarım herşey yolundadır senin için de herşeyin hayırlısı olsun inşallah