Derya_y 24 haziranda doğumu planladık kızlar ama daha önce hiç ameliyat vs geçirmediğim için aşırı korkuyorum, nasıl yöneticem bu süreci, sezeryanda bayılıp kalır mıyım acaba korkudan
Tgbkts Derya_y allah kolaylık versin insallah benim ilk dogumum normaldi ama bu sezeryan olacak bende cok korkuyorum ama benim tansiyon sorunum var bebegin kalbinde sıkıntı var o sebeple korkuyorum hersey yolundaysa korkmayin kolaylikla gecip gider allahin izniyle
Ben-Hurem-Sultan Derya_y bebeğinizin doğum anına şahitlik edeceksiniz 🥰 doğar doğmaz ten tene temasta bulunacaksın. Bunları düşün ve kendini rahatlat. Asla bir acı hissetmeyeceksin 🤍ve onu ilk gördüğün an 🌸 inan en güzel duygular
ozlem6060 Derya_y bende hiç ameliyat olmayan biriyim genel anestezi ile sezeryan oldum İlk korka korka gittim ama çıkınca herşey çok güzeldi 0 ağrı Umarım sizinde çok güzel geçer
Derya_y Tgbkts şükür bir sorun yok, ama şu panik atak mahvetti beni, siz de hiç telaşlanmayın sağlıkla kavuşuruz Allah’ın izniyle
Derya_y Plansizgebe panik atağım yıllardır çok fena zaten, doktorum da biliyor ama sağ olsun çok destek bana yönetiriz beraber, normal doğum bile yaparız beraber diyor hep
Derya_y Ben-Hurem-Sultan en çok o ilk anı merak ediyorum,ilk defa anne olacağım, hayal bile edememiştim şimdiye kadar, yaş da geçince korkular artıyor demek ki
Plansizgebe Derya_y tabi yapabilirsiniz ama o an nasıl hissediyorsanız çok da zorlamamak lazım tansiyon problemi yaşamayın hem siz hem bebeğinizin sağlığı daha öncelikle. O an karar verirsiniz rahat olun milyonlarca kadın defalarca doğurdu o kadar da zor değil
Ftm2025 Derya_y bende sezeryana karar verdim bugün daha yapacak doktor ile görüşmedim ama kendim bu kararı aldım bende korkuyorum ama normal doğumdan daha az korkutucu geliyor düşündüğüm tek şey çocuğumu kucağıma almak buna odaklıyım sadece