Zeyson gerçekten çok sevindim sizin adınıza Allah tamamına erdirsin inşallah kanama alanından korkmayın çoğu kişi de oluyor progesteron onu destekleyip hemen yok olur inşallah sizin peki bu kanama alanıyla ilgili bir şikayetiniz var mıydı lekelenme şiddetli ağrılar gibi , 7+2 de dediğiniz gibi ben de karın Ultrasonu ile bebeğin kalp atışlarını duydum ama sizin de bahsettiğiniz gibi çok minik çok hafif geldi ses eşim duydu hatta ben duyamadım bile doktorum normal dedi o zaman bebek 8mm di zaten bu kadar küçükken net belirgin ses olmaz zaten dedi her şey normal dedi bakalım ben de Salı günü gideceğim inşallah ben de daha net şekilde duyarım doktorum bir daha geldiğinizde daha net duyulacak demişti