Ozlemmm3535 Merhaba bende devlette yaptırdım Haziran ayında ama tutmadı maalesef bugün doktorla görüştüm, doktor bir ay boşluk bırakalım Ağustos ayında tekrar yapalım dedi, süreç uzun değil 10-12 gün sürüyor ve ağrı işlem sırasında olmuyor, ücreti de eğer 30 yaş üstü ve hiç çocuğunuz yoksa devlet rapor veriyor ilaçlar ve aşılama ücretini karşılıyor biz sadece 2.500 verdik ilaçlara geri kalanı devlet karşıladı.