melikepoolat aynı şeyi yaşadım son adet tarihinden hesaplarsak 7+6 bugün ayın 10’unda gittim kese var bebek yok dedi ben de burada konu açtım ve herkes güzel şeyler söyledi yani henüz erken olabilirmiş, geç döllenmeden dolayı henüz görememiş olabilirmişiz , ultrason cihazından dolayı olabilirmiş karından baktıysa sadece ondan görememiş olabilirmiş bir sürü şey stres yapmayın inşallah vardır oradadır bebeklerimiz buna inanalım öncelikle 🥹🫶🏻