Esmademir34 Merhaba sevgili anne adaylari 23+4 haftalik hamileyim saglik ocagindan aradilar Tetenoz boğmaca difteri aşisi için yaptiran oldumu iki doz yapildigi soylendi ama ben 6yil once tetonoz olmuştum iki dozs gerek varmi .?bilginiz varmi bilgilendirrseniz cok memnun kalirim💜
Herseydenbiktim Esmademir34 17. Haftamda boğmaca, 22 yada 23te tetenoz oldum. İlkte agri halsizlik ateşim çıkmıştı diğerinde sadece agri oldu
Auri Esmademir34 Merhaba Ben de geçen hafta doktorumun önerisiyle yaptırmıştım ilk dozu 24 haftadayken. Yapıp yaptırmamak size kalmış yaptırdıktan sonra kol ağrısı yaşadım onun dışında bir rahatsızlığım olmadı
Kukoss Banada bilgi verdi gecen doktorum 20. Haftalarda diye, bir yan etki vs oluyomu bende merak ediyorum
Sude_48 Kukoss doğuranların çoğu oldu bu aşıyı ve hiçbir yan etkisi olmadı bebekte. Zaten yıllardır yapılan aşı. Ben de çok kafayı takmıştım bu duruma ama sonra pes ettim ve oldum artık
Sude_48 5 yılı geçtiğinde tekrar tetanoz olman gerekiyor. Bana doktor öyle söylemişti. Benim herhalde 4.5 yıl falan olmuştu. Ben yine de 2 doz oldum. Yeni gelen aşıyı da oldum bu arada, boğmacalı olan.
Kukoss Sude_48 bende olcam ya bebek asilari daha cok dikkatimi cekiyo hani arastirmak istiyorum da bi kaygim yok bu asilar icin olucam :)
reyhan03K Esmademir34 21 haftaligiz canım geçen hafta aramislardi asi var gel diye ben de o gün detaylıya gireceğim için 1 hafta ileri atmıştı dün oldum eve gelince 1 saat sonra parol attım çok rahat ağrı sızı ateş olmadı
Nazende12 Bende sizin gibi 6 yıl önce doğurdum bana sağlık ocağındaki hemşire sana 2 doza gerek yok dedi 20. Haftada gel 1 doz yapıcam sadece dedi haftaya gidicem ben
Mervee09 Esmademir34 Ben daha bikac gün önce vuruldm o aşıyı 2020 de iki doz tetanoz olmustm o yüzden ayni asiyi iki doz vurmak yerine karma asiyi tek doz vuralm dediler