YyyyYasemin ilk 3 ay zaten önermiyor doktorlar 3 aydan sonra risk devam etmiyorsa bi sakıncası olmuyor ,benim de ilk gebeliğimde senin gibi kanamalarım oluyordu doğana kadar ayda 1 felan oluyordu doktor demiyordu ama bende dikkat ediyordum canım dikkat et yine de doktoruna da sor