Zey_nep123 ben pilates ve yürüyüş yapmıştım ama doktor bana demişti artık yürüyüşe başla pilates yap diye yani zamanı avr muhtemelen.pilates topu almıştım youtubede hamileler için videolar vardı ordan bakarak yapmıştım.cokta faydasını gördüm yürüyüşte hergun azda olsa yürümeye çalışıyordum.dogumda çok faydasını gördüm.doktoruna sor öyle başla bence