20 haftadan sonra sağ veya sola doğru yatın yüz üstü ve sırt üstü yatmak tehlikeli dediler. Kendi doktorumla da konuştum evet yan yatmak daha iyi dedi. Bu aralar çok sıcak hava hiç dışarıya çıkmak istemiyorum evdeyim ve evde oldukça da işlerimi halledip dinleniyorum yatıyorum. O kadar fazla ağrımaya başladı ki yan taraflarim. Bide gece uyuyup uyaninca kendimi sırt üstü buluyorum. Sizde de oluyor mu bu? Yada ne yapıyorsunuz bu durumda. Bazen korkuyorum da 2 dk sırt üstü yatmaya bile.