07070707 benimde sqğ tüp kapalı sol açık.Geçen sene dış gebelik geçirdim iğneyle sonlandırdık sonra rahim filminde sağ tüp kapalı çıktı çok üzülüp ağlamıştım.3 ay yumurtlama takibi yapmıştım doktorla soldan yumurtlayınca çatlatma iğnesi ve ilişki öneriyordu hiçbir işe yaramadı.Ne zaman takmadık o zaman oldu şükürler olsun ki şuan 8 haftalık gebeyim Rabbim sana da nasip etsin en kısa zamanda.Demem o ki kendini üzüp yıpratma ben çok yıpratmıştım ama Rabbim ol derse oluyor işte 🌸